sobota 5. listopadu 2011

Dobyvatel.cz :)

Dobyvatel je hra vytvořená od Nova.cz . Hraje logická a vědomostí a můžete si vybrat o které věci otázky budou. Např. Sport, Národní historie, Chemie,Biologie, Matematiky,Fyzika, Mezinárodní geografie, Národní geografie, Mezinárodní historie, Národní literatura, Mezinárodní literatura, Národní umění, Mezinárodní umění, Věda nebo také Každodenní život. Hra mě velmi zaujala a proto ji nadále hraju. Hru mi doporučila kamarádka. Hra je také strategická apod. Můžete se i zde zaregistrovat a hrát i s kamarády. Hra mě moc baví a budu jí hrát nadále.

Hra zde.                                                                                                                  Tess

2 komentáře:

  1. Já tu hru nehraji, ale vím že existuje :) Nějaká holčina se mě i ptala, jestli si nezaložím účet. Jelikož já u her moc nevydržím, jedině u The Sims, tak jsem jí odmítla :) :D Stává se.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dobyvatel hrála dřív,ale teď už ne ;) Jedině Sims,ale ten mě taky přestává bavit.

    OdpovědětVymazat